zaterdag 13 september 2008

Digitale Diensten in Limburgse Bibliotheken

Gezien mijn inspanningen om de Limburgse bibliotheekmedewerkers richting gebruik van Web 2.0 toepassingen te krijgen, kan ik het niet langer verkopen zelf geen blog te hebben. Het is mijn bedoeling om dit weblog zoveel mogelijk in te zetten ter ondersteuning van mijn werkzaamheden om de digitale bibliotheek in Limburg zo goed mogelijk vorm te geven.
Ik ga niet proberen om als eerste allerlei trends, hypes en toepassingen te signaleren, want dat doen anderen veel beter. Waar nuttig en passend in de Limburgse ontwikkelingen zullen deze hier komen.
Verder hoop ik dat dit een plek kan worden waar de bibliotheekmedewerkers over deze zaken meepraten, enthousiast worden en zelf aan de slag gaan. Zo, de kop is eraf. Aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten