vrijdag 2 april 2010

ZBdigitaal is dood, leve Edwin Mijnsbergen


Ik denk niet dat ik iets nieuws meld als ik vertel dat ZBdigitaal ophoudt te bestaan. Edwin Mijnsbergen, de hoeder van dit blog, stopt zijn werkzaamheden bij de Zeeuwse Bibliotheek en en daarmee stopt het blog onder deze naam ook.
Ik kan dat niet ongemerkt voorbij laten gaan. Vanaf het begin van mijn web 2.0-belevenissen is Edwin een constante factor. Vaak was een post van Edwin het beginpunt van het ontdekken van weer iets aardigs van/voor bibliotheken of gewoon van iets aardigs. Ook de bibliotheek2.0-ning waar hele hordes 23-dingers zich verzamelen is dankzij Edwins inzet van de grond gekomen en gegroeid tot wat het is. Ik kan mij dus ook niet voorstellen dat Edwin niet meer actief is en ons niet blijft gidsen in de wondere digitale wereld. Als vele anderen zal ik hem daarom blijven volgen, maar ondertussen toch even een gemeend dank je voor alles tot nu toe.

2 opmerkingen:

  1. En jij bedankt voor je mooie woorden Johan, dat is erg fijn om te lezen!

    Digitaal begin ik het nu weer een beetje op orde te krijgen. Er zullen wel een paar verschuivingen optreden maar de basis is weer zoals hij moet zijn. Dat is belangrijk, als je een constante factor hoopt te blijven :-)

    Mooie afbeelding ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat, maar daar zul je ongetwijfeld verslag van blijven doen! Succes en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen