donderdag 1 september 2011

Casanova op Marktplaats

Je mag me ouderwets noemen, dat doen mijn kinderen ook, maar ik heb deze week toch mijn eerste aankoop via Marktplaats gedaan. In  tweedehandswinkels kom ik niet als het niet om een boekwinkel gaat en van boeken moet je toch even de staat checken voor je ze koopt.
Uit de serie privedomein heb ik een groot aantal titels op mijn plankje staan en omdat van de eerste 50 eigenlijk alleen nummertje 19 nog ontbrak ben ik daar iets actiever naar gaan zoeken en zo kwam ik op markplaats. Bod gedaan, wat heen en weer gemaild en uiteindelijk toch tot koop besloten.
Gisteren viel een volledig gaaf (nog niet opengesneden) exemplaartje bij mij in de brievenbus. Ik denk dat ik mijn schroom tegenover Markplaats dus maar eens opzij zet. Binnenkort heb ik een ligfiets en een skelter in de aanbieding.

1 opmerking: