vrijdag 9 september 2011

Handig boodschappenlijstje? Remember the Milk verkenning.

Een actie is snel verzonnen, maar uitvoering of delegeren en bewaken blijft in de praktijk nog altijd behelpen (let wel ik spreek over mijn eigen praktijk, ik neem aan dat anderen dit allemaal keurig netjes georganiseerd hebben).
In een poging om wat meer grip te krijgen op allerlei actielijsten waarmee ik te maken heb (MT, werkoverleggen, individuele afspraken ben ik van plan om hiervoor Remember the Milk (RMT) te gaan gebruiken. RMT heeft software voor verschillende mobiele apparaten - handig als je buiten de deur iets afspreekt; acties kunnen worden gedeeld met anderen en het lijkt op het eerste gezicht redelijk gebruikersvriendelijk.

Nu zijn er vast nog andere/betere programma's om te realiseren wat ik wil - ik heb al gehoord dat Outlook dit ook allemaal kan, dus waarom gaan we dat niet gebruiken? Ik zie dat RMT een Outlook-sync-module kent, maar heb nog niet uitgezocht wat die kan. Mochten er suggesties zijn waarom ik zeker wel of zeker niet met RMT aan de slag moet, ik houd mij aanbevolen voor een goed praktijkverhaal, voor ik mijn collega's gek ga maken.

1 opmerking: