maandag 10 december 2012

De 4daagse van Middelburg #idd12 #b2d2012


Tot nu toe heb ik me nog niet echt verdiept in het programma van de Bibliotheek2daagse. Bij het inschrijven kon ik kiezen uit een groot aantal minisessies en op de titel heb ik er toen redelijk random een aantal aangevinkt. Morgen met behulp van de speciale conference-app maar eens een programma uitstippelen en dan vervolgens op vrijdag tot de ontdekking komen dat ik van de aangevinkte zaken er buiten het feest maar 2 heb gedaan ;)

1 sessie staat niet in de App, want is niet echt onderdeel van de 2daagse, maar geeft me wel de meeste energie: de zogenaamde Innovatie Doe Dag (IDD) van woensdag. Boeiend gezelschap en spannende opzet van de dag. Een cadeautje om hierbij te mogen zijn.

De hele IDD-idee is door Jeanine Deckers al beschreven.Dit wordt voorafgegaan door een samenkomst in café Bommel en het zou me niet verbazen als de meest innovatieve ideeën daar al worden geboren. Dan woensdag nog even omzetten in acti(e)viteiten en de invulling voor B2D2013 is ook weer geregeld.
Mochten er in Middelburg verder nog interessante dingen langskomen dan zal ik proberen daar via twitter en misschien ook liveblogs iets over te melden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten